You are currently viewing رپورتاژ خود را کجا منتشر کنیم؟ راهنمای انتخاب بهترین سایت رپورتاژ آگهی

رپورتاژ خود را کجا منتشر کنیم؟ راهنمای انتخاب بهترین سایت رپورتاژ آگهی


بارگذاری…

پلت فرم انتشار رپورتاژ آگهی می تواند به دیده شدن و افزایش ترافیک هر چه بیشتر سایت شما کمک کند. دانستن نمونه های مختلف پلت فرم انتشار رپورتاژ آگهی می تواند در انتخاب بهتر شما برای خرید رپورتاژ موثر باشد. بنابراین اگر شما صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید و می خواهید وب سایت شما بیشتر دیده شود، ریپورتاژ آگهی می تواند نوع تبلیغات برای شروع باشد. با ریپورتاژ آگهی تبلیغات شما در یک وب سایت دیگر به نمایش گذاشته می شود و سپس زمانی که کاربری روی آن کلیک کند، به صورت مستقیم به سایت شما وارد می شود. حال برای انجام اینکار، اولین سوالی که ممکن است در ذهن شما بیاید این است که کجا رپورتاژ آگهی منتشر کنیم ؟ برای پاسخ به این سوال به شما پیشنهاد می کنم که تا انتهای این مطلب مارو همراهی کنید، زیرا قصد داریم راهنمای انتخاب بهترین سایت رپورتاژ آگهی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 

رپورتاژ آگهی در چه بسترهایی قابل انتشار است؟

رپورتاژ آگهی به عنوان بستری برای تبلیغات آنلاین شناخته می شود. بنابراین مدیران سایت یا کارشناسان تبلیغات می توانند با استفاده از بستر رپورتاژ آگهی، سایت خود را در سایت های دیگر قابل مشاهده کنند. انتشار گزارش در پلتفرم رپورتاژ آگهی می تواند مشتریان بیشتری را به سایت شما هدایت کند. هرچه قدر مطلب جذاب تر و بهتر نوشته شود، قطعاً کاربران بیشتری روی آن کلیک می کنند.

یادگیری مهارت های مربوط به گزارش نویسی از یک طرف، نوع وب سایت از طرف دیگر به طور موثر باعث افزایش مخاطب می شود. استفاده از رپورتاژ آگهی می تواند مشتریان زیادی را به وب سایت شما بیاورد. در این زمینه باید بدانید که هر پلتفرم رپورتاژ آگهی بسته به مخاطب و فضایی که دارد می تواند افراد مختلفی را به سایت شما هدایت کند.

پلت فرم های انتشار رپورتاژ آگهی می توانند در دیده شدن بیشتر شما موثر باشند. با توجه به اینکه پلتفرم های انتشار رپورتاژ آگهی انواع مختلفی دارند، شما باید محتوای گزارش خود را با توجه به آن پلتفرم بنویسید تا گزارش خود را در بستر انتشار رپورتاژ آگهی منتشر کنید. پلت فرم انتشار رپورتاژ آگهی می تواند مخاطبان بین المللی یا داخلی داشته باشد. برای انتشار رپورتاژ آگهی نباید تنها به یک پلتفرم انتشار گزارش آگهی بسنده کنید.

شما باید از پلتفرم های مختلفی استفاده و کسب و کار خود را تبلیغ کنید. این روش می تواند روشی اخلاقی موثر و صحیح برای بازاریابی شما باشد. افزایش فروش شما با استفاده از سایتی که ریپورتاژ را در آن منتشر می کنید، رخ می دهد. بنابراین برای اینکه نتجیه بهتری بگیرید، باید نوع وب سایتی که قرار است مطلب شما در آن منتشر شود را به درستی انتخاب نمائید.

 

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های تغییر صفحه ورود (لاگین) وردپرس

اهمیت رپورتاژ و بک لینک در سئو

در این بخش به اهمیت چک لیست رپورتاژ آگهی می پردازیم. رپورتاژ آگهی یک محتوای اولیه سئو است که خدمات یا محصولات یک سایت را معرفی و در نتیجه کسب و کار مورد نظر را تبلیغ می کند. رپورتاژ آگهی در سایت های معروف و پرطرفدار منتشر می شود و تاثیر زیادی در افزایش مخاطب دارد. اما برای ثبت گزارش توجه به رتبه سایت انتشارات می تواند مهم باشد

در صورتی که سایت مذکور دارای رتبه بالایی نباشد نمی تواند بر بازدید سایت شما تاثیر بگذارد. پس برای گرفتن بهترین نتیجه با انتشار گزارش و بک لینک از سایت های معتبر برای انتشار رپورتاژ آگهی استفاده کنید. چک لیستی از رپورتاژ آگهی و بک لینک ها می تواند به طور موثر سئو سایت شما را بهبود بخشد. داشتن چک لیست رپورتاژ آگهی می تواند به انتشار آن کمک کند. در ادامه مطلب مواردی مهم که بهتر است در چک لیست ریپورتاژ آگهی خود نوشته شود را به شما معرفی می کنیم:

  • مخاطب هدف را شناسایی کنید
  • موضوعات محبوب و پرطرفدار را پیدا کنید
  • کلمات کلیدی اصلی و فرعی را تعیین کنید
  • استفاده از نام برند در عنوان برای سئو
  • نوشتن محتوای با کیفیت
  • رعایت نکات نوشتاری و نمرات دستور زبان فارسی
  • محتوایی با حداقل 1000 کلمه بنویسید
  • درج تصاویر مناسب و سئوی آنها
  • توجه به ساختار سرفصل ها
  • تعیین صفحات هدف برای لینک سازی
  • نوشتن یک نتیجه گیری و مقدمه مناسب
  • استفاده از کلمات کلیدی در مقدمه، محتوای اصلی و نتیجه گیری
  • کلمات کلیدی پررنگ

بیشتر بخوانید: رپورتاژ آگهی چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

چک لیست نوشتن رپورتاژ آگهی

چک لیست رپورتاژ آگهی و نگارش آن برای جذب مخاطب بسیار مهم است. رپورتاژ آگهی نباید جنبه تبلیغاتی داشته باشد، بنابراین بهتر است جنبه خبری این نمونه مطالب را حفظ و محتوای خود را با رعایت اصول رپورتاژ آگهی بنویسید. محتوای جذاب می تواند به طور موثر خواننده را همراهی و اهداف گزارش آگهی را دنبال کند. آموزش نوشتن آگهی برای رپورتاژ و دانستن نحوه نوشتن چک لیست برای رپورتاژ آگهی می تواند در نتیجه رپورتاژ موثر و مشتریان زیادی برای شما داشته باشد.

چک لیست بک لینک در رپورتاژ آگهی

در چک لیست رپورتاژ آگهی، نقش بک لینک ها بسیار مهم هستند. بک لینک ها می توانند بر اعتماد افراد با توجه به اعتبار سایت تأثیر بگذارند. از طرف دیگر، یک سایت قابل اعتماد بسیاری از مخاطبین را تشویق می کند تا روی بک لینک کلیک کنند. حتی برخی از افراد ممکن است پس از بازدید از سایت، خدمات یا محصولاتی را دریافت کنند. از طرف دیگر، معرفی سایت شما به سایت های معتبر برای گوگل ارزشمند است و می تواند رتبه سایت شما را افزایش دهد.

آشنایی با انواع رپورتاژ آگهی

چگونه یک گزارش تبلیغاتی بنویسیم؟ برای پاسخ به این سوال باید با رپورتاژ آگهی و انواع آن آشنا شوید.  رپورتاژ آگهی را نمی توان به عنوان محتوای تبلیغاتی ساده معرفی کرد. از آنجایی که این گزارش در محتوای اصلی سایت های معتبر منتشر می شود، ارزش بالایی برای گوگل دارد. این نوع محتوا به گونه ای نوشته می شود که محصولی را معرفی کرده و اطلاعاتی در مورد آن در اختیار مخاطب قرار می دهد.

شما باید با کمک محتوای جذاب، محصولات سایت خود را معرفی کنید و هدفتان آموزش یا اطلاع رسانی باشد. از آنجایی که این نوع مطالب در سایت های خبری پربازدید منتشر می شود، به صورت خبر نوشته می شود و به همین دلیل به آن رپورتاژ می گویند. اگر بخواهیم انواع رپورتاژ را معرفی کنیم، می توان آن را به سه دسته طبقه بندی کرد. گزارش ژورنالیستی، دفاعی و ویدئویی که اینها سه دسته مهم از گزارش های تبلیغاتی هستند.

بیشتر بخوانید: 6 مورد از بهترین افزونه های نمونه کار وردپرس

 

ساختار رپورتاژ آگهی چگونه است؟

چگونه یک گزارش تبلیغاتی بنویسیم؟ بخش دیگری که باید یاد بگیرید نکات مربوط به ساختار رپورتاژ آگهی است. هر یک از گزارش ها ساختار منحصر به فردی دارند. با یادگیری این مهارت و آشنایی با نمونه گزارش ها می توانید در این مسیر قدم بردارید. در ادامه ساختار یک گزارش مناسب را به طور کلی شرح می دهیم:

  • عنوان اصلی
  • خلاصه گزارش
  • متن اصلی
  • از تصاویر مختلف استفاده کنید
  • لینک دادن

عنوان ریپورتاژ آگهی چگونه باید باشد؟

توجه به عنوان رپورتاژ آگهی یکی از فاکتورهای مهمی است که هنگام نوشتن گزارش باید به آن توجه کنید. در واقع عنوان یکی از اولین راه های ارتباط بین گزارش شما و خواننده است. برای تهیه رپورتاژ آگهی دقیق باید تمامی قسمت های آن را در نظر بگیرید.

نوشتن عنوان اصلی به طوری که خواننده تشویق به خواندن متن آگهی شود، عنوان موفقی محسوب می شود. یک تیتر جذاب می تواند در این زمینه به شما کمک کند. از طرف دیگر، سعی کنید حتماً از کلمه کلیدی اصلی در عنوان استفاده کنید. استفاده از کلمه کلیدی اصلی در نتایج جستجوی مخاطبان مهم است و تاثیر بیشتری بر روی سایت دارد.

قوانین مهم در نوشتن گزارش آگهی

توجه به قوانین موجود در نگارش رپورتاژ آگهی حائز اهمیت است که می تواند کارایی آن را به طور موثر افزایش دهد. یکی از این قوانین که باید به آن توجه ویژه ای شود سئو است. قبل از انتشار گزارش در سایت های خبری، بررسی کنید که محتوا از اصول سئو پیروی می کند. هنگام نوشتن گزارش باید از دروغ گفتن پرهیز کنید. اگر محتوایی که می نویسید بیشتر جنبه آموزشی و خبری داشته باشد، بدون شک تاثیر بیشتری روی خواننده می گذارد.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه های نقشه گوگل (Google Maps) برای وردپرس

راهنمای انتخاب بهترین سایت رپورتاژ آگهی

رپورتاژ خود را کجا منتشر کنیم؟ اگر قصد دارید برای وب سایت خود از تبلیغات ریپورتاژ آگهی استفاده کنید، انتخاب بهترین سایت یکی از مهم ترین اقداماتیست که در وهله اول میبایست انجام دهید. خوشبختانه هم اکنون وب سایت هایی هستند که خدمات ریپورتاژ ارائه می دهند که شما می توانید از آنها برای منتشرنمودن رپورتاژ خود در بهترین وب سایت ها استفاده کنید. در ادامه شما را با بهترین سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی آشنا می کنیم.

1- سایت رایا مارکتینگ

رایا مارکتینگ یکی از بهترین و محبوب ترین سایت های ارائه دهنده ریپورتاژ در ایران است که فعالیت خود را در سال 1389 شروع کرد و هم اکنون هزاران تایپیست محتوا، سئو کار، گوینده، موشن کار و گرافیست کار در آن مشغول بکار هستند.

2- سایت تریبون

تریبون یکی دیگر از بهترین وب سایت هایی است که می توانید در آن ریپورتاژ خود را منتشر تا در محبوب ترین سایت ایرانی دیده شود. انتشار رپورتاژ آگهی شما در بیش از ۱۰هزار رسانه‌ ایرانی و خارجی فراهم است. این سایت پایین ترین قسمت را برای مشتریان ضمانت می کند و شما می توانید هزینه های بسیار کمتری بابت خرید ریپورتاژ بپردازید.

بیشتر بخوانید: طراحی قالب چه تاثیری بر روی رتبه و سئوی سایت دارد؟

3- رسانه تجارت نوین

رسانه تجارت نوین با بسیاری از وب سایت های ایرانی در حال فعالیت است و یکی از مزیت های اصلی آن این است که ریپورتاژ های شما را با قیمیت های پایینی ارائه می دهد.

4- سایت اخبار رسمی

وب سایت اخبار رسمی فعالیت خود را از سال 93 در حوزه انتشار ریپورتاژآگهی شروع کرد و هم اکنون می تواند محتوای شما را در سطح بین المللی و چه در سطح کشوری منتشر کند. یکی از مزایای این سایت این است که به صورت اختصاصی در حوزه ریپورتاژ فعالیت می کند.

5- سایت تسمینو

از دیگر سایت های محبوب در زمینه ارائه خدمات ریپورتاژ آگهی می توان به وب سایت تسمینو اشاره کرد. هر چند که فعالیت خود را در سال 95 آغاز کرده، اما در حال حاضر خدمات بسیار متنوعی در حوزه ریپورتاژ ارائه می دهد که می توان آن را جزء بهترین وب سایت ها در این حوزه معرفی کرد.

 

سوالات متداول

در نوشتن رپورتاژ آگهی به چه نکاتی توجه کنیم؟

نکات زیادی وجود دارد که در هنگام نوشتن ریپورتاژ باید به آنها توجه داشته باشید که برخی از آنها عبارت هستند از: عنوان جذاب بنویسید، از کلمات کلیدی در عنوان خود و محتوا استفاده کنید، به سایت خود لینک دهید و…

رپورتاژ خود را کجا منتشر کنیم؟

وب سایت های مختلفی در این خصوص ارائه شده که امکان منتشر کردن ریپورتاژ آگهی را به شما می دهند که برخی از بهترین آنها عبارت هستند از: سایت رایا مارکتینگ، نوین، تسمینو و…

بیشتر بخوانید: معرفی بهترین قالب های دایرکتوری برای وردپرس

جمع بندی: چگونه بهترین سایت رپورتاژ آگهی را انتخاب کنیم ؟

امروزه رپورتاژ آگهی یکی از بهترین تکنیک های بازریابی و تبلیغات آنلاین است که می تواند به افزایش ترافیک و فروش سایت شما کمک کند. به همین منظور ما در این مطلب شما را با بهترین سایت برای انتشار رپورتاژ آگهی و مزیت های آن آشنا کردیم. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: ded9