You are currently viewing آموزش ستاره‌دار کردن محتوا در Google با و بدون افزونه

آموزش ستاره‌دار کردن محتوا در Google با و بدون افزونه


ستاره گذاری محتوای سایت در گوگل یکی از پارامترهای مهم برای افزایش نرخ کلیک و اعتماد بیشتر کاربران است.
در واقع زمانی که موضوعات سایت خود را ستاره دار می کنید در نتایج بیشتر مورد توجه قرار می گیرید و CTR شما بالاتر می رود که تاثیر مثبتی در سئوی سایت خواهد داشت.

در این مقاله نحوه ستاره دار کردن محتوا در گوگل را توضیح خواهیم داد. لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

در صورت نیاز می توانید از آموزش طراحی سایت وردپرسی استفاده کنید و هر گونه مشکل یا سوال در مورد وب سایت خود را از پشتیبانی وردپرس المنتورسایت بپرسید.

محتوای ستاره دار گوگل رابطه بین ستاره ها و نتایج گوگل

گوگل از الگوریتم های مختلفی برای سایت ها استفاده می کند. این بدان معناست که سایت ها باید از این الگوریتم پیروی کنند تا در رتبه بندی و ظاهر شدن در نتایج رقابتی باشند. یکی از راه هایی که سایت ها می توانند با یکدیگر رقابت کنند، رتبه بندی ستاره ها است.

برای اینکه کاربران بتوانند بهترین سایت را از نتایج گوگل تشخیص دهند و انتخاب کنند، باید تعدادی پارامتر را در نظر بگیرند که یکی از آنها امتیاز ستاره است.

یعنی کاربران از طریق این پارامتر تعیین می کنند که به کدام لینک بیشتر مراجعه کنند. در نتیجه این کار باعث افزایش بازدید سایت شما می شود و به راحتی می توانید با این روش ساده کسب و کار خود را گسترش دهید. زیرا با ستاره دادن اعتماد کاربران را به خود جلب کرده اید و آنها را وادار به انتخاب خود کرده اید.

افزونه پست وردپرسطرح حرفه ای

افزونه های محتوای ستاره گوگل زیادی وجود دارد و در اینجا افزونه WP Schema Pro را توضیح خواهیم داد.

با استفاده از این ویژگی می توانید از رقبای خود در موتورهای جستجو پیشی بگیرید و ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

Schema Pro به شما کمک می کند تا ظاهر وب سایت خود را در نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید و در نتیجه نرخ کلیک بالاتر و افزایش ترافیک را به همراه دارد.

نحوه کار با افزونه طرح حرفه ای

ابتدا افزونه را در سایت خود نصب و فعال کنید و مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: نوع طرح را انتخاب کنید.

Schema Pro انواع مختلفی از طرحواره ها، از جمله دستور العمل ها، کتاب ها، مقالات، آگهی های شغلی و موارد دیگر را ارائه می دهد. کافیست از منوی کشویی مورد دلخواه را انتخاب کنید.

مرحله 2: صفحه یا پست خود را برای پیاده سازی طرح انتخاب کنید.

Schema Pro به شما امکان می دهد طرح بندی کل وب سایت خود را کنترل کنید. همچنین می توانید از یک طرح در همه جا استفاده کنید و مکان و زمان ظاهر شدن آن را کنترل کنید.

مرحله 3: مطالب را ترسیم کنید.

Schema Pro به شما امکان می دهد داده های پیش فرض مانند عنوان صفحه، تصویر فهرست، نویسنده، تاریخ و موارد دیگر را برای محتوا انتخاب کنید. در واقع، به شما این امکان را می دهد که تنها با چند کلیک، طرح خود را به شکلی که می خواهید پیکربندی کنید.

محتوای ستاره دار گوگل بدون افزونه

در این صورت می توانید بدون افزونه محتوای خود را در نتایج گوگل به صورت ستاره نشان دهید.

این روش بیشتر زمانی استفاده می شود که شما قادر به نصب افزونه نباشید. بنابراین فقط کد HTML زیر را در صفحه ای که از طرح ستاره در نتایج استفاده خواهید کرد، قرار دهید:

برش

بازبینی شده بوسیله

QMP روشن است

25 نوامبر..

قالب های وردپرس

آموزش برندسازی، بررسی برندهای بزرگ

5.0

  • V: مقاله بررسی شده: نام عنوان مقاله
  • V: داور: نام نویسنده
  • V: بازبینی شده: تاریخچه
  • V: خلاصه: خلاصه ای از نشریه
  • V: توضیحات: توضیحات متا
  • V: رتبه: امتیازی که از 5 امتیاز داده شده است

نتیجه

در این مقاله یاد گرفتیم که چگونه محتوای خود را در گوگل ستاره دار کنیم. این کار هم با کمک افزونه هایی مانند schema pro و هم بدون استفاده از افزونه و با قرار دادن کد HTML در صفحه مورد نظر قابل انجام است.

در نهایت با کمک این دو روش، اعتماد کاربر را به نتایج خود جلب می کنیم و با افزایش نرخ کلیک و بازدید بیشتر، نتیجه مطلوبی برای سئوی سایت خود خواهیم گرفت.

امیدواریم این مقاله در زمینه محتوای ستاره دار به شما کمک کرده باشد. از کدام روش و افزونه استفاده می کنید؟ در نظرات برای ما بنویسید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید به مقاله نحوه رفع خطای داشبورد وردپرس مراجعه کنید و اگر به دنبال آموزش المنتور هستید از این آموزش به صورت رایگان لذت ببرید.

منبع: wpschema