You are currently viewing آموزش ثبت نام در میلرلایت بدون بلاک شدن حساب – نوین وردپرس

آموزش ثبت نام در میلرلایت بدون بلاک شدن حساب – نوین وردپرس


بارگذاری…

با پیشرفت تکنولوژی، کاربران بیشتری از ایمیل استفاده کرده و از ایمیل خود برای ثبت نام در برنامه های مختلف استفاده می کنند. ایمیل مارکتینگ امروزه یکی از بهترین ترفندها برای تبلیغات به صورت رایگان محسوب می شود. بنابراین اگر میخواهید به ایمیل کاربران خود دسترسی داشته و آنها را ثبت کنید، ابزار میلرلایت می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. می‌توانید از میلرلایت برای ایجاد و اضافه کردن یک فرم جایگذاری شده در وب‌سایت خود استفاده کنید که به مشتریان پیشنهاد می‌ کند برای یک خبرنامه ثبت ‌نام کنند. همچنین می ‌توانید اطلاعات مشتریان علاقه ‌مند را جمع ‌آوری و آنها را در میلرلایت برای کمپین‌های آینده مدیریت نمائید. اگر با نحوه ثبت نام در میلرلایت آشنایی ندارید نگران نباشید، زیرا ما در این مطلب قصد داریم شما را با آموزش ثبت نام در میلرلایت آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

میلرلایت (Mailerlite) چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم شما را با چگونگی ثبت نام در میلرلایت آشنا کنیم، بهتر است با این ابزار و قابلیت های آن بیشتر آشنا شوید. به طور کلی؛ میلرلایت یک ابزار بازاریابی ایمیلی و سازنده وب سایت برای مشاغل در هر شکل و اندازه است. ایده اصلی این ابزار سادگی آن می باشد و هر کسی می تواند از آن به خوبی استفاده کند. این ابزارهای ساده و کاربرپسندی مانند ویرایشگر ایمیل کشیدن و رها کردن، سازنده وب ‌سایت و رابط مدیریت مشترک بصری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. می توانید از این ابزار برای ارسال ایمیل، تبلیغات و خبرنامه به مشترکین خود استفاده کنید.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • ارسال کمپین های ایمیلی: با میلرلایت می توانید خبرنامه ایمیلی ایجاد و تبلیغات ایمیلی خود را ارسال کنید.
  • مخاطبان خود را افزایش دهید: فرم ها و پاپ آپ های هدفمند را از میلرلایت در سایت خود به عنوان سازنده لیست ایمیل ایجاد و مشترکین بیشتری دریافت کنید.
  • مشترکین خود را تقسیم بندی کنید: شما می توانید بر اساس ویژگی های مختلفی همچون سن، جنسیت و… و بر اساس فعالیت های آنها، مشتریان خود را گروه بندی و لیست ایجاد کنید.
  • وب سایت و صفحات فرود خود را بسازید: با میلرلایت نه تنها می ‌توانید ایمیل بسازید، بلکه می‌توانید صفحات فرود، فرم‌های انتخاب را نیز ایجاد نمائید.
  • صفحه فرود و ویرایشگر پاپ آپ: یکی دیگر از ویژگی هایی جذاب ابزار، صفحه فرود و ویرایشگر صفحه فرود پاپ آپ می باشد. این ابزار به شما امکان دسترسی مستقیم به هزاران تصویر و گیف با کیفیت بالا را می دهد. همچنینیک ویرایشگر تصویر داخلی نیز وجود دارد که امکان ایجاد صفحات فرود جذاب را برای شما فراهم می کند.
  • اتوماسیون ایمیل: میلرلایت راه حل های بسیار خوبی برای اتوماسیون ایمیل ارائه می دهد. شمامی ‌توانید گردش‌ های کاری خودکاری را تنظیم کنید که بر اساس عملکرد یا رفتار کاربر، ایمیل‌ها یا پاسخ‌دهندگان خودکار را راه‌اندازی کند.
  • جایگذاری ویدیوهای یوتیوب: یکی از ویژگی هایی که میلرلایت را از اکثر رقبا متمایز می کند، گزینه اضافه کردن ویدیوهای جاسازی شده به ایمیل ها یا خبرنامه های شما است.

بیشتر بخوانید: آموزش ایجاد محدود کردن تعداد درخواست ورود در وردپرس 

آموزش نحوه ثبت نام در میلرلایت

در ادامه به آموزش ثبت نام در Mailerlite می‌پردازیم. نحوه کار با ابزار میلرلایت ساده و رایگان است، البته تا زمانی که به 1000 اشتراک نرسیده اید، می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از این ابزار برای ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید. اگر حسابی ندارید، در اولین قدم باید یک حساب برای خود ایجاد کنید. برای اینکار وارد وب سایت میلرلایت شوید و سپس یک حساب برای خود بسازید. سپس کافیست نام یا نام شرکت، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد و روی دکمه Create my account کلیک کنید. همچنین می‌توانید با جیمیل، یاهو یا هر نوع آدرس ایمیل دیگری نیز ثبت نام خود را انجام دهید.

با این حال، برای ارسال خبرنامه‌های ایمیل، به یک آدرس ایمیل سفارشی با نام دامنه خود نیاز دارید.

– تایید اکانت شما

بلافاصله پس از ثبت نام، به صفحه خوش آمدگویی منتقل می‌شوید. قبل از انجام هر کار دیگری، مطمئن شوید که حساب خود را تایید کرده اید.

– مشخصات خود را کامل کنید

ابتدا روی لینک Complete your profile کلیک و سپس مشخصات خود را وارد کنید. در واقع در این بخش شما باید نام، آدرس و منطقه زمانی خود را وارد نمائید. هنگامی که تمام فیلدها را پر کردید، با خط مشی ضد هرزنامه آنها موافقت و روی ذخیره کلیک کنید.

– وب سایت خود را تأیید کنید

روی لینک Verify your website کلیک کنید، نام دامنه خود را وارد و سپس روی Next کلیک نمائید. حال در این قسمت باید ایمیل سفارشی خود را نیز وارد کنید. اکثر ارائه دهندگان ایمیل اگر خبرنامه های شما را از جیمیل، یاهو یا آدرس ایمیل مشابه ارسال کنید، به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند. برای جلوگیری از این امر، میلرلایت فقط از یک آدرس ایمیل سفارشی ایمیل ارسال می کند. کافیست روی Next کلیک کنید. سپس ایمیلی با لینک تأیید برای شما ارسال خواهد شد که باید آن را تایید کنید. بعد از آن با موفقیت حساب شما راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: آموزش رفع ارور یک خطای مهم در این وب سایت رخ داده است 

نحوه درون ریزی مشترکین به MailerLite

اگر قبلاً ایمیل‌ هایی را با ارائه ‌دهنده بازاریابی ایمیل دیگری جمع ‌آوری کرده‌اید، ابتدا باید آن مشترکین را در یک فایل CSV یا TXT برون ریزی و سپس در رایانه خود ذخیره کنید.

در مرحله بعد، روی دکمه افزودن مشترکین در صفحه خوش آمدگویی MailerLite یا روی تب Subscribers در بالای صفحه کلیک و سپس بر روی دکمه نارنجی Add Subscribers را انتخاب نمائید.

در صفحه بعدی، با چهار گزینه مواجه خواهید شد.

اولین گزینه، درون ریزی کردن فایل CSV یا TXT است که قبلا دانلود شده است. در صورت لزوم، مطمئن شوید که نام هر ستون را طوری تغییر دهید که با اطلاعاتی که قبلاً جمع آوری کرده اید، مطابقت داشته باشد. در صورتی که نمی ‌توانید نام فیلد منطبقی را در منوی کشویی پیدا کنید، می ‌توانید با انتخاب فیلد متن/عددی/تاریخ جدید و دادن نام مناسب آن را ایجاد کنید.

همچنین شما می توانید مشترکین خود را از فهرست اکسل درون ریزی کنید. می توانید آنها را به‌ صورت دستی یکی یکی اضافه یا اگر قبلاً در میلرلایت بوده‌اید، به سادگی حساب‌های خود را برای انتقال بسیار آسان متصل نمائید.

سپس تعداد مشترکین در حال به روز رسانی را مشاهده خواهید کرد.

آشنایی با تب های MailerLite

استفاده از میلرلایت بسیار ساده است و با منوی ساده در بالای صفحه شروع می شود.

– داشبورد (Dashboard)

در این قسمت شما می توانید یک نمای کلی از حساب کاربری خود را مشاهده کنید. می توانید اطلاعات مربوط به مشترکین، طرح بندی خود و برخی از آمارهای حساب را مشاهده نمائید.

– کمپین ها (Campaigns)

همانطور که قبلا ذکر شد، کمپین میلرلایت یک خبرنامه ایمیلی ساده است که می توانید آن را به کل لیست خود یا فقط گروه خاصی از افراد ارسال کنید. حال برای ایجاد یک خبرنامه، روی دکمه نارنجی Create your first email کلیک و یکی را انتخاب نمائید:

  • Regular campaign (خبرنامه معمولی)
  • A/B split campaign (برای آزمایش اینکه کدام یک بهترین عملکرد را دارد، دو نسخه از یک خبرنامه ایجاد کنید)
  • Auto resend (در صورتی که مشترکی در مدت زمان معین خبرنامه ای را باز نکند، میلرلایتبه صورت خودکار ایمیل را در تاریخ بعدی دوباره ارسال می کند)
  • RSS Campaign (هر بار که محتوای جدیدی در وبلاگ خود منتشر می کنید یک خبرنامه ارسال می کند)

خبرنامه خود را ایجاد کنید، انتخاب کنید کدام مشترکین باید آن را دریافت کنند و آن را برای ارسال‌های بعدی برنامه‌ریزی نمائید. در تب کمپین‌ها، فهرستی از خبرنامه‌های ایمیلی که قبلاً ارسال کرده‌اید را با آمار مشاهده خواهید کرد.

– مشترکین (Subscribers)

میلرلایت مشترکین ایمیل شما را به گروه‌ها و بخش‌ها سازماندهی می‌کند. بخش‌‌ها فهرست‌‌های فوق‌العاده پویا بر اساس رفتار مشترک قبلی هستند که می ‌توانند به سادگی بر اساس گروه‌ها، فیلدها، بخش‌ها، تاریخ ثبت ‌نام، منبع ثبت ‌نام، منطقه زمانی، کمپین‌ها، گردش‌های کاری اتوماسیون و زمان غیرفعال فیلتر شوند.

برای ایجاد یک بخش جدید، کافیست روی دکمه نارنجی Create Segment کلیک و سپس یک نام دلخواه به آن بدهید. همچنین برای ایجاد یک گروه جدید نیز کافیست روی دکمه نارنجی Create new group کلیک و یک نام وارد نمائید.

– فرم ها (Forms)

MailerLite دارای 4 نوع فرم است:

  • پاپ آپ: بیش از4 الگوی قابل تنظیم و در دسترس از جمله: یک قالب تمام صفحه وجود دارد که میتوانید انتخاب کنید.
  • صفحات فرود: بیش از 10 الگوی فوق العاده برای انتخاب وجود دارد.
  • فرم های جایگذاری شده: می توانید فرم خود را در هر جایی از پست ها و صفحات وبلاگ خود جایگذاری و یک دکمه اشتراک که با کلیک روی آن، یک فرم پاپ آپ نمایش داده می شود.
  • تبلیغات: بیش از 8 قالب پاپ آپ مختلف مانند نظرسنجی، تایمر شمارش معکوس، و… وجود دارد.

سوالات متداول

میلرلایت چیست؟

میلرلایت یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی است که برای ارائه یک تجربه ساده برای بازاریابی ایمیلی پیشرفته طراحی شده است. این به کسب و کارها، فریلنسرها و استارت آپ ها کمک می کند تا کمپین های ایمیلی ایجاد و ارسال کنند و سپس نتایج را پیگیری و تجزیه و تحلیل نمایند.

آیا با وجود تحریم ها می توان از میلرلایت استفاده کرد؟

بله شما می توانید از این ابزار به روش های مختلف برای بازاریابی ایمیل خود استفاده کنید.

جمع‌بندی

یکی از بهترین روش‌ها برای رسیدن به ترافیک بالا و کسب درآمد بیشتر، استفاده از ایمیل مارکتینگ می‌باشد. انتخاب یک ابزار مناسب برای اجرای ایمیل مارکتینگ ممکن است برای شما یک چالش بزرگ باشد، در صورتی که ابزارهای مختلفی همچون میلرلایت وجود دارند که شما می‌توانید به سادگی و بدون هیچ مهارتی از آن برای گسترش لیست ایمیل خود استفاده کنید. ما در این مطلب شما را با آموزش ثبت نام در میلرلایت آشنا کردیم. امیدوارم این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: bylauraiancu